Nu funkar det igen...

Hejsan! Har försökt skriva inlägg både igår och i förrgår men det har inte funkat, ingen aning om varför! Men nu är jag tillbaka :D kan dra dagarna lite snabbt, idag åkte hem till mig idag med Joanna, Ida och Annahita och åt mellis och bara umgicks :) igår slutade vi 11 redan så då åkte massa tjejer hem till Joanna och gjorde 3 rätters lunch, haha! Jättemysigt var det iallafall :) dagen innan det var det fika med Li och sen mötte vi upp Fredrik och Alice innan jag gick på dansen. Nu har jag varit och tränat och är snart hemma. Ska bli skönt att komma hem :) puss!


Kommentarer
Postat av: Naima

Nej men usch, bilden på mig! Haha, älskar våran tre rätters lunch! <3

2011-10-12 @ 20:52:07
URL: http://amian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0